söndag 12 december 2010

Julmarknad

Idag har vi varit på sigtuna julmarknad riktigt mysigt
men kallt..tur att man kan värma sig med glögg och
goa vänner!Blev även en tur söder om stockholm till
min vän Katharina med massor av gott!
Vilken härlig advent kram Tina




Den här gamla fina gamla sparken,har
vi lånat ut till skyltning i den fina barnklädes butiken
Okidoki i sigtuna blev så fint!

lördag 11 december 2010

Myslördag!









Önskar er alla en mysig Lördag
kram Tina m familj!

fredag 10 december 2010

Gamla ting!









Hej redan fredag,känns som dagarna går lite för fort
än är inte julklappslistan klar men snart så......
Har varit och hämtat ut en julklapp till mig själv
dessa vackra lakan och örngott med monogram
Det är nått speciellt med gamla ting!














Tänkte visa den här gamla mappen jag hittade
när vi flyttade in i vårat hus ,har spart många 
äldre saker känns så roligt att det är en historia bakom.
nu andväns den flitigt av mig
Nu får ni ha en mysig Fredagkväll
Kram Tina






torsdag 9 december 2010

Bilder från övervåningen!

Hej har stått still lite med bloggandet,har varit mycket den här veckan
men här kommer lite bilder från vårat allrum på övervåningen,ett av
rummen som är klart vårat sovrum är kvar men snart är det färdigt!
Ha det nu så gott Kram Tina




måndag 6 december 2010

Pulkaåkning med snömonster!

Hoppas ni alla haft en trevlig helg,och en mysig andra advent vi har
haft en härlig utedag med pulkarace.William
tyckte sin första pulkatur var så rolig att det
var svårt att sluta!







Som ni ser så har vi ett snömonster i våran familj,
och bara älskar snö....

lördag 4 december 2010

Julstrutar!

Tycker så mycket om strutar,man kan använda dom till så mycket
fylla med godis och annat så blir det en fin och god present!Har hängt
upp några hemma lite här och var! Vi ska snart på barndop ska bli
riktigt mysigt ha en skön Lördag kram Tina m familj!



Här har jag fyllt strutarna med gräddkola
och blandade nötter och slagit in ett julbröd!

fredag 3 december 2010

Fredag!





Det är så skönt med Fredagar,då är det ledigt  med familjen att se fram emot,Ska ut och handla kläder till min dotter Linnea hon ska på fest med idoltema  ska bli riktigt kul,sen väntas lite goa vänner!hoppas ni alla får en skön Fredag Kramar Tina m familj!