| Den här gamla fina gamla sparken,har vi lånat ut till skyltning i den fina barnklädes butiken Okidoki i sigtuna blev så fint! |
söndag 12 december 2010
Julmarknad
lördag 11 december 2010
fredag 10 december 2010
Gamla ting!
torsdag 9 december 2010
Bilder från övervåningen!
måndag 6 december 2010
Pulkaåkning med snömonster!
lördag 4 december 2010
Julstrutar!
| Här har jag fyllt strutarna med gräddkola och blandade nötter och slagit in ett julbröd! |
fredag 3 december 2010
Fredag!
Det är så skönt med Fredagar,då är det ledigt med familjen att se fram emot,Ska ut och handla kläder till min dotter Linnea hon ska på fest med idoltema ska bli riktigt kul,sen väntas lite goa vänner!hoppas ni alla får en skön Fredag Kramar Tina m familj!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)