måndag 4 juni 2012


Hej alla fina!

Hoppas allt är bra med er alla
Vi har haft en jättemysig helg
Och varit på ett jättevackert bröllop
med så fint brudpar och
 många  underbara människor.
Så fina ord och tårarna bara rann.
(Torka mig med duken tillslut hi hi)

Nu i Juni har vi många födelsedagar att fira
I fredags fyllde min fina mamma år
Och i går morfar och i dag vår älskade
Felicia 14 år vår fina tjej!

Tack fina igen för allt fint ni skriver
går rakt in i mitt hjärta
Varmaste kramar till er!











Nu ska vi samla familjen och ha lite semester
Är snart tillbaka igen
Kramar från mig och familjen!



torsdag 31 maj 2012


En fin Torsdag till er alla
Kram






söndag 27 maj 2012


Hej alla fina!
Vilket sommarväder vi har,vi har njutigt hela dagen
och firat mors dag ute i det gröna.

Ha en fin kväll
Kramar från mig



En bukett doftande syrener
doftar ljuvligt.






Jordgubbstårta




Min fina bror med vår lilla william



fredag 25 maj 2012


Önskar er alla en mysig helg
underbart att vi har den här värmen
kanske man ska ta första doppet i helgen
eller känna med fötterna först...



I helgen ska det snickras och målas
Hade en äldre soffa hemma som gavlarna var så fina på
så då kom vi på iden att bygga en stor soffa till verandan
perfekt när vi alltid är så många här hemma.
sen ska den piffas till med en dyna och lite mjuka kuddar.

Visar mer bilder när det närmar sig








Kram

onsdag 23 maj 2012


Det är så vackert nu när äppelträden blommar
och det doftar så gott.

En jättefin Onsdag till er alla
och njut av dagen
Kram


söndag 20 maj 2012


Och nu så vill jag sjunga att sommaren är skön
och träden är så fina och marken är så grön
och blommorna är vackra och höet doftar gott
och solen är så solig och vattnet är så vått.
och lilla fågeln flyger i boet ut och in,och därför
vill jag sjunga att sommaren är min...








En mysig söndag till er alla
kramar från mig!

fredag 18 maj 2012


Hej!
Är inne och bakar myser och pysslar
vädret har varit lite sådär på förmiddan
men nu tittar solen fram igen.



Hatt eller bakform...




Här bakas det chockladbollar och kladdkaka
mysigt nu när det är långledigt






Maja bus



Ha en jätttemysig fredag och Trevlig helg
och Tack söta för alla fina hälsningar
Lyckans glad blir jag!
Kram