tisdag 18 januari 2011



Min lilla Maja sitter o tittar Recept
till sin mamma,skönt med lite
inspiration till middagsmaten!

Önskar er en mysig
Tisdag

Kram Tina!







söndag 16 januari 2011

Vårat Bröllop!





Sitter här o tittar på bilder från barnen var små
och hittade bilder från vårat bröllop
Sommaren  2007

Vilken underbar dag!











Söndags mys!

Önskar er alla en mysig
Söndag

Kram
Tina m familj!

Marängtårta med grädde o hallon
Gott Gott!

fredag 14 januari 2011

soffan

Hej hopp den här soffan står i våran matsal,är så glad att
jag hitta den,är en bäddsoffa som jag klätt om o målat
Ett riktigt Blocket fynd!

  Här hemma är helgen  så efterlängtad,
Har varit en vecka med mycket målande o bygge
ska senare visa vad vi gjort!
I helgen blir det en tur till Nacka byggnadsvård
ska försöka hitta beslag till sovrumsgarderoberna!

Önskar er alla en mysig helg

Kram Tina!











onsdag 12 januari 2011

Kökshyllan!


Den här lilla hyllan sitter i vårat kök
Den är inte riktigt klar
Tanken är att det ska sitta en bräda under
med små knoppar!

Mallen på konsollerna
har vi själva ritat!




Hej vilken vinter vi har
igår smälte det nästan bort
och idag har vi snöstorm!

ÖNSKAR ER ALLA
en fin Onsdag

Kram Tina




tisdag 11 januari 2011

Köket!

 

Lite bilder av vårat kök.......


Tack  för alla fina kommentarer
det gör mig så glad
Kram Tina



måndag 10 januari 2011

Skolstart!

Hej känns lite tomt här hemma,barnen har börjat skolan igen.
Tiden går så fort,när man är tillsammans!
Känns skönt ändå att vi går mot våren o ljusare tider
Önskar er alla en mysig start på
veckan Kram Tina

lördag 8 januari 2011

Hej visar lite av min favoritplats,här är så mysigt o sitta o titta ut
utanför är ett äppelträd som står intill huset.som är så fint när det blommar
o fullt av äpplen!Nu har jag en sån där längtan till våren
o sommaren tänk att alla årstider har sin charm
Ha en mysig dag kram Tina

onsdag 5 januari 2011

Vårat sovrum!


Hej nu ska jag visa lite av vårat blivande sovrum,som vi nu har börjat
med garderoben.Blir tre st pardörrar o mycket förvaring!
Ramarna är klara och glaset är på plats några av dörrarna
har fått sitt spröjs,som inte alls var så lätt att få rakt men med
mycket tålamod så gick det...Längs ned på spegeln blir det en romb
Visar resultatet senare!! Önskar er alla en mysig Trettondagsafton
Kram Tina

måndag 3 januari 2011

Hej hoppas ni alla haft en härlig start på det nya året,jag
har försökt att ta det lite lungt,bara ro om familjen!Men
nu känns det som man har ny energi o skönt med en härlig
vår att se fram emot
Tack så jättemycket för att ni tittar in hos mig och
så fina ord.
Kram Tina


fredag 31 december 2010

Gott nytt år!


Önskar er alla ett härligt Gott nytt år
Många Kramar Tina  m familj

torsdag 30 december 2010

onsdag 29 december 2010

Virkad mössa





Min dotter Linnea fick ett virkpaket av sin mormor o morfar i julklapp
precis vad hon önskat sig så nu ska ni få se hur duktig hon har varit
det blev en mössa till lillebror William o en till syster Maja
så sött
Kram Tina


tisdag 28 december 2010

Nyårsplanering!

Hej några dagar kvar till nyår ska bli så mysigt. I år blir vi
här hemma med vänner o familj.Sitter här o planerar Menyn o ett Tema
Sånt tycker jag om,allt fix inför en fest dukningen tända massor
av ljus o bara göra fint.Sen väntas det allra bästa vännerna!

Ha en supermysig tisdag
Kram Tina







måndag 27 december 2010

Glasverandan!








Liten kruka från Monika johansson Keramik








Önskar er alla en mysig Måndag
Kram Tina!