måndag 29 juli 2013

Sol bad och en loppistur!

 
 
Hej
Hoppas ni haft en fin helg
I lördags tog vi en loppis tur till dalarna
och åkte till ett jättefint ställe med så mycke fint
titta in här
Och där träffade jag en jättetrevlig tjej med hennes familj
som också har den fina bloggen Hagbacken
 
Var så kul att träffas!
 
Och i går badade vi och firade kusinen Emils
födelsedag
 
En fin Måndag till er alla
Kramar!
 









 

 



 




 






 

fredag 26 juli 2013



En dag på Grinda i stockholms skärgård
och en underbart fin sommardag till er alla
Kramar!






































måndag 22 juli 2013

Och jag har spring i benen.....

 
 
Precis som det ska va!
 
njuter av en fin sommarkväll
Kramar till er alla!
 
 


 


 



 
 



 





 



torsdag 18 juli 2013


En fin dag till er alla
Kramar!



















 


måndag 15 juli 2013

Sol vind och vatten!


Hej!
Måndag morgon och frukost ute i solen
ska jobba på förmiddan
sen väntas lite sommargäster!

I helgen firade vi vår bröllopsdag
på sandhamn i stockholms skärgård
Det är så vackert där
och skärgården är ljuvlig!


Kramar 
Och Tack för att ni tittar in här
och allt fint ni skriver!