onsdag 2 mars 2011

Barnrummet!

Hej!
Barnrummet är klart,bara lite pysslande kvar.
När vi började riva,fann vi en gammal plankvägg under
som fick vara kvar.
Får vara så ett tag,kanske det blir en tapet nån gång
om jag nån gång bestämt mig för vilken.

Dörren in till kattvinden


Efter massor av vit färg så blev det så här
Väggar o golv är målade med Fluggers Råvit
blir en fin nyans då den bryter lite till grått.





















Må så gott
Kramis Tina!

                                                                       
                  

16 kommentarer:

  1. Hej!!!!

    Guuud aså fint det har blivit!
    Vilken skillnad hur det var innan!
    Du har så god smak och är så duktig! :)

    Oj oj allting är så fint!
    Tänk så härligt att ha ett eget rum för dom!

    Så kul!

    Ha en fin dag och du kanske vill ringa mig sen?

    Kramar Din vän Sirpa

    SvaraRadera
  2. Blev ju fantastiskt fint! Ljust och fräscht. Så fin den lilla gunghästen är, har många kunder som söker gunghästar nu, har blivit populärt.
    En genomgående vacker inredning, som tyder på god smak! Ha en fin dag!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilket underbart rum!!!! Såå vackert:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  4. Underbart tänk att få bo i detta rum och sängen var så ljuvlig. Har ni målat sängen själva? Tänkte måla om våran säng i sovrummet i vitt eller grått. Får se om jag kan få till en bra grå nyans annars blir den nog vit.
    Kram Raina

    SvaraRadera
  5. Himmel alltså så fint barnrum, har tittat länge länge och jag bara njuter. Vilken underbar förvandling. Kram P

    SvaraRadera
  6. Nämen jäklars alltså..SÅÅÅÅ fint, som en dröm !!
    Mina döttrar är så stora nu, så nu får jag inte alls bry mig o inreda i deras rum...
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  7. Åååå vad fint du har det som en dröm .Kanonfint.Önskar dej en skön dag.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  8. Alldeles, alldeles underbart:-)

    Känner mig nästan som hemma på de första bilderna, tror tom att pappspiken satt i likadana rader (inge roliga alls)!

    Här är det inte riktigt klart än, lite småfix och piff kvar, men energin tog slut, så jag väntar på att den kommer tillbaks:-)

    Kram Emma

    SvaraRadera
  9. Mej oj oj oj oj oj vad fint det blev.
    Tänk om det kunde se ut så där på våran övervåning också, men icke!!!
    Må så gott
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Vilket underbart rum, så vackert! Och så många fina detaljer som gunghästen, sängen.... Du är så duktig!

    Hoppas du får en fin kväll!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  11. Hej Tina!
    Vad många fina inlägg jag missat hos dig nu när jag haft "blogglov"...

    Barnrummet är alldeles, alldeles underbart...

    Må så gott!
    Kraam Therese

    SvaraRadera
  12. Oi oi oi så FINT det ble.
    Nydelig treverk på veggene som ble helt lekkert med den fargen:))

    Og prikken over "i" en ble de fine detaljene.
    Gjennomført og vakkert:)

    Ha en fortsatt fin uke Tina.
    Klemmer

    SvaraRadera
  13. Vilket ljuvligt barnrum. Du är enormt duktig, du har verkligen öga och känsla för det som är vackert. Ha en trevlig helg tillsammans med din familj och Sirpas familj.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  14. Vilket härligt rum!!!
    Du kan du!

    Kram Annica

    SvaraRadera
  15. Åh så fint det blev :) du kan verkligen få till det. Så underbart fint som allt annat i erat hem

    Kram Monica

    SvaraRadera
  16. Hej! Vad fint det blev, bra jobbat!
    Ha en toppen lördag!
    / Kia

    SvaraRadera