torsdag 17 november 2011



Hej!!
Hoppas allt är bra
Tack så hjärtligt alla ni som tittar in här
och alla fina hälsningar ni lämnar
Åh vad glad jag blir!

Nu börjar jag känna mig bättre har haft så ont i kroppen
och barnen har varit förskylda,men idag
blir det skola igen.

Nu börjar det närma sig advent
och kanske snön kommer snart?
Nu ska jag planera för i morgon,då min äldsta tjej
ska ha en tjej middag här hemma..

Ha det fint och njut av en fin dag
Kram Tina



Lingon kransen har fått komma upp
med spets snöre och ljus...



13 kommentarer:

  1. Åhh så vackert .... Ha en fin dag Kramar Karina

    SvaraRadera
  2. Hej vännen min !

    Jätte fina bilser. Du är så duktig på att fotografera och få fina miljöer.
    Ni har så umderbart vackert i ert hem!
    Ni är sp duktiga tillsammans !

    Ha en fin dag min fina vän ! Ta han dom er !
    Kram.keam Sirpa

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Åh, så mycket fint och inspirationsrikt du visar..härlig tid nu framöver med mycket myspys..♥..länkar dig till mig..kram Marie

    SvaraRadera
  4. Fiiint! Helt underbart stort vitt skåp!! I Like :o)
    Må så gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Din lingonkrans är så fin!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Åååhh så vackra bilder!!
    Din krans över bordet är bara såå underbar!!

    Imorgon fredag ska jag börja pynta!! Johooooo :)

    Kramis Tina

    SvaraRadera
  7. Nämen vad konstigt, jag skrev kommentar i förra inlägget och fick för mig att det var före detta, sen när jag uppdaterade sidan så såg jag detta inlägget före...

    Oavsett så skriver jag igen...kransen blev ju superfin över bordet. Underbara bilder, det stora skåpet i bakgrunden är sååå fint och stolarna du har till bordet är precis sånna jag skulle vilja ha också. Du har det så ljuvligt fint i ditt hus!!

    Kraaaam Paula

    SvaraRadera
  8. Sååå vackra bilder:)) Och kransen blev urfin över bordet:))

    Kram på dig och ha en fin helg:))

    kråke

    SvaraRadera
  9. Vilka fina bilder och kransen är ju bara sååååå vacker!!!!
    Ha en bra helg!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  10. Hej Tina
    OJOJ,,,,,,,,,så fina bilder..Me Like :)
    å misa nu inte,,,,


    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    De e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvaraRadera
  11. Vilka underbara bilder!Kransen är ju bara så fin.Får man fråga vart du köpt dina ljusstakar på bordet.Så himla fina!Ja nu är det en härlig tid med mycket myspys.Önskar dej en skön och mysig helg.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  12. Hej!

    Vilken härligt julig krans du har över ditt bord. Jag blir alltid inspirerad när jag tittar in till dig. Ha det gott!

    Kram Camilla

    SvaraRadera